limited edition wielrenshirts
Amsterdam, 2 september 2020 - De Tour de France is officieel van start. Na een chaotische eerste etappe afgelopen zaterdag, bleef het peloton op zondag gevrijwaard van al te veel kleerscheuren. Klassementsmannen Primoz Roglic en Tom Dumoulin zitten er namens Team Jumbo-Visma goed bij. Roglic heeft gisteren de vierde etappe gewonnen!
Wellicht heb je zelf ook de smaak te pakken en wil je met het hele gezin de fiets op? Fietsen is er namelijk voor iedereen. Net als HEMA. Daarom heeft HEMA samen met fietskledingmerk AGU een collectie limited edition wielrenshirts ontwikkeld. Je kunt ze nu bestellen op hema.nl/wielren-shirt. Van typisch HEMA met tompouce print tot een variant op de bekende bolletjestrui.
sponsoren verrassen renners Team Jumbo-Visma
Afgelopen zaterdag hebben de sponsoren van Team Jumbo-Visma een speciaal cadeau overhandigd aan het team. De renners en stafleden van Team Jumbo-Visma zijn voorafgaand aan start van de Tour de France verrast door persoonlijke berichten van familie en vrienden. Door het coronavirus zijn er allerlei maatregelen getroffen om de Tour de France door te laten gaan. Een van de maatregelen is dat familie en vrienden niet in de nabijheid van het team mogen verkeren. Voor HEMA was dit aanleiding om de ploeg – samen met alle partners – een steuntje in de rug te geven. Met dit inzicht ontstond het idee om het team een speciaal geschenk te geven. Bekijk hier hoe de renners daarop reageerden.
fan van fietsen
In Nederland zijn we dol op fietsen. Ook HEMA is fan van fietsen, want HEMA en fietsen zijn al jaren aan elkaar verbonden. Onze klanten weten ons te vinden voor fietsaccessoires, een fietsverzekering en sinds kort een lease e-bike. Daarbij is HEMA sinds 1 januari 2020 trotse sponsor van Team Jumbo-Visma. De ploeg past perfect bij onze eigen ontwikkeling. Schaatsen en wielrennen zijn oer-Hollandse sporten waarmee Nederlanders beroemd zijn over de hele wereld. In eigen land bevestigt ons partnerschap dat HEMA bij Nederland hoort, zoals schaatsen en wielrennen. Sporten voor iedereen, gesponsord door een merk voor iedereen. In het buitenland laten we door ons partnerschap zien dat we net zulke grote internationale ambities hebben als de sporters. Want inmiddels is HEMA over de hele wereld actief.