volg HEMA op social media
Dit zijn de officiële HEMA social media kanalen:
klik op het logo om de link te volgen
Onderaan deze pagina kun je de informatie nalezen over de huisregels voor social media en over nepacties en phishing mails die uit naam van HEMA worden verspreid via e-mail en social media kanalen.
waarschuwing: nepacties uit naam van HEMA
Pas op voor nepacties via e-mail en op social media! Oplichters bieden regelmatig via verschillende kanalen HEMA tegoedbonnen aan. Berichten hierover worden onder andere verspreid via WhatsApp en Facebook, maar ook via e-mail en sms. De naam en het logo van HEMA worden daarbij misbruikt. Pas op bij dergelijke acties en let op de volgende punten om niet misleid te worden:
- HEMA gebruikt geen WhatsApp of sms voor winacties. Er kunnen kosten zijn verbonden aan het reageren op dergelijke berichten, pas hier altijd goed mee op.
- Officiële e-mails van HEMA kun je altijd herkennen aan de afzender met het mailadres @contact.hema.nl, @hema.nl of @hematickets.nl. Twijfel je over of een mail wel echt van HEMA is of niet, neem dan contact met ons op om dit te bespreken.
- Winacties van HEMA op Facebook zijn altijd direct gelinkt aan onze Facebookpagina facebook.com/hema of staan vermeld op hema.nl.
Heb je twijfels je over de echtheid van een winactie van HEMA, neem dan contact op met ons op via Facebook, Twitter of één van de andere kanalen die vermeld staan op hema.nl/klantenservice. Heb je een tip over een nepactie, laat het ons vooral weten.
social media huisregels
HEMA is aanwezig op Facebook, Twitter en nog een aantal andere social media platforms. We vinden dit een uitstekende plek om verhalen van HEMA met onze klanten te delen en zo in gesprek te zijn met onze fans. Je kunt bij ons terecht met vragen, opmerkingen, klachten, ideeën en alles wat je graag met HEMA wilt bespreken.
Om het gezellig en beschaafd te houden op onze platformen hebben we een aantal huisregels die gelden voor alle social media kanalen van HEMA. We vragen je vriendelijk om je hieraan te houden.
- Ga netjes met elkaar om. Bedreigen, schelden, hatelijk gedrag en kwetsen is onnodig. Dit kunnen we dan ook niet accepteren en HEMA modereert hier dan ook op. HEMA behoudt zich het recht voor om iedere post of bericht dat we niet relevant, ongewenst of ongepast vinden te verwijderen. Bij herhaaldelijk onwenselijk gedrag kan HEMA besluiten om je als gebruiker te bannen van ons platform.
- Respecteer elkaars privacy en mening.
- Ben je actief op een social platform van HEMA en heb je het idee dat HEMA een kwetsend of ongepast bericht over het hoofd heeft gezien? Laat het ons dan vooral weten. Dit kan via het platform zelf of via onze online klantenservice kanalen.
- We waarderen feedback op HEMA, haar producten, winkels, medewerkers en diensten enorm. We luisteren graag en proberen hier altijd wat mee te doen. Houd er wel rekening mee dat ondanks het feit dat HEMA een bedrijf is, er gewoon mensen werken. Houd klachten of opmerkingen richting onze medewerkers dan ook gepast en beschaafd.
- HEMA kan deze huisregels op ieder moment bijwerken of aanpassen.