HEMA account
-
Wil je weten wat het voordeel van een HEMA account is? Hoewel je geen HEMA account nodig hebt om te bestellen - je kunt ook anoniem bestellen - biedt een account je tal van voordelen:
- je hoeft bij een nieuwe bestelling niet steeds je persoonlijke gegevens in te vullen
- je kunt zowel op je mobiele telefoon als op de desktop artikelen in je winkelmandje leggen en je bestelling later afmaken
- je kunt de status van je bestellingen online bekijken
Zit het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.
hoe kan ik een HEMA account aanmaken, gegevens wijzigen of mijn account verwijderen?
Zo maak je een HEMA account aan:
- Stap 1. klik bovenaan de pagina op 'inloggen' en kies daarna voor 'aanmelden'
- Stap 2. vul je persoonlijke gegevens en kies een wachtwoord
- Stap 3. klik op 'aanmelden'
Je bent nu geregistreerd en ontvangt een bevestiging per e-mail
Op de website van HEMA is nu een gebied dat alleen voor jou beschikbaar is. Daarom heet het 'mijn HEMA'. Hierin staan al jouw persoonlijke gegevens en een overzicht van je bestellingen uit de online winkel en je gebakbestellingen.
Let op: voor online bestelde tickets is er geen persoonlijke pagina en de HEMA fotoservice heeft een eigen 'mijn hema' omgeving voor alleen fotobestellingen.
Wil je weten hoe je je gegevens kunt wijzigen of je HEMA account kunt verwijderen? Bij mijn HEMA-mijn gegevens kun je je persoonlijke gegevens wijzigen. Hier staat ook de optie om je account te verwijderen. Je ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging.
hoe gaat HEMA om met mijn privacy?
account verwijderen bij overlijden
- Naam van de overleden klant
- E-mailadres van de overleden klant
- Een kopie/foto van de overlijdensakte of een kopie/foto van de rouwkaart van de overleden klant
- E-mailadres contactpersoon / nabestaande