de grootste HEMA altijd binnen handbereik
Naast de leukste klantenpas van Nederland bieden we nu ook de beste winkelervaring aan onze fans. Een gebruiksvriendelijke app waar je snel en eenvoudig jouw favoriete producten kunt vinden.
Download 'm hier:
simpel en snel
We zijn binnen de HEMA app vooral trots op de snelheid en eenvoud van het ontwerp en gebruik. Zo zorgen we ervoor dat je simpel en snel een product kunt vinden en aan je winkelmandje kunt toevoegen. Is een product online uitverkocht? Dan tonen we je een blauwe knop die je helpt zoeken naar een winkel bij jou in de buurt waar het product nog op voorraad is.
favorieten
Sla je favoriete producten eenvoudig op door op het hartje te klikken en vind ze terug in je persoonlijke favorietenlijst.
zoeken
De app onthoudt de laatste zoektermen en helpt je met suggesties. Daarnaast geven we aan in welke categorie je zoekterm terugkomt. Zoek je bijvoorbeeld op romper, dan geven we aan dat deze zich in de categorie baby bevindt, maar ook in de categorie speelgoed. Zo vind je sneller waar je naar op zoek bent.
Is je favoriete product uitverkocht? Of zie je een leeg schap in de winkel? Scan dan de barcode door in de zoekbalk op de barcode scanner te klikken en vind eenvoudig de producten die je zocht.
HEMA pas
Naast alle nieuwe functies bieden we ook nog steeds de leukste klantenpas van Nederland. Scan de barcode in de app bij elke aankoop en spaar voor mooie kortingen. Om je punten in te wisselen kun je vouchers kopen in de app. Heb je dat gedaan? Dan wordt de voucher automatisch aangeboden in je winkelmandje.
Ben je een keer vergeten om je code te scannen? Geen probleem. Je kan een speciale “pas vergeten” code vragen aan de kassamedewerker en die code scannen in de app. Dit doe je door op het plusje te klikken onder je puntensaldo in de vouchers tab.
wil je meer weten?
Hieronder vind je antwoorden op al je vragen over de HEMA app.veelgestelde vragen over de app
Wat als ik mijn klantenpas niet kan koppelen?
Waarom staat er een ander nummer in de QR code dan op mijn plastic klantenpas? Kan ik zo nog steeds punten sparen met mijn plastic pas?
installeren van de nieuwe app
Hoe kom ik in de vernieuwde app als ik de huidige app al op mijn telefoon heb staan?
Hoe kan ik de nieuwe app downloaden als ik de huidige app nog niet op mijn telefoon heb staan?
Hoe weet ik dat ik de laatste versie van de app op mijn telefoon heb?
Wat gebeurt er als ik de nieuwe release van de app niet installeer?
inloggen in de app
Ik kan niet inloggen, wat gaat er mis?
Waarom moet ik inloggen om favorieten te kunnen zien?
Waarom moet ik inloggen om producten aan mijn mandje te kunnen toevoegen?
Waarom moet ik inloggen om een fototaart te kunnen bestellen?
functionaliteiten van de nieuwe app
Wat kan ik met de HEMA app?
Wat kan ik nog niet met de app?
Welke functionaliteiten heeft de app nog niet, maar vind ik wel ergens anders?
Wat gebeurt er met de app in het buitenland?
hoe werkt de app?
Waar vind ik de folder in de app?
Hoe kan ik meerdere producten aan mijn mandje toevoegen?
Hoe kan ik een product aan mijn favorieten lijst toevoegen en weer weghalen?
Hoe kan ik zoeken in de app?
Hoe gebruik ik filters?
Hoe werkt de productscanner?
Waar vind ik de veiligheidswaarschuwingen in de app?
Waar vind ik mijn accountgegevens?
Waar kan ik de instellingen aanpassen?
Waar vind ik de winkelvoorraad in de app van producten in de app?
Waar vind ik de store finder in de app?
punten sparen in de app
Waar kan ik punten vanaf de bon toevoegen aan mijn saldo in de app?
Wat als ik mijn pas niet bij me heb in de winkel?
Wat als ik mijn klantenpas niet kan koppelen?
Waarom staat er een ander nummer in de QR code dan op mijn plastic klantenpas? Kan ik zo nog steeds punten sparen met mijn plastic pas?
algemene vragen en feedback